• Call sekarang: +90 212 879 07 79

Apakah perkara yang perlu dipertimbangkan dalam pemindahan lapangan terbang? 25/05/2020




Apakah perkara yang perlu dipertimbangkan dalam pemindahan lapangan terbang?

Pertukaran Lapangan Terbang

Anda ingin mendapatkan perkhidmatan pemindahan lapangan terbang yang baru dan ada fikiran anda?
Dalam artikel ini, kami akan membincangkan perkara yang perlu anda perhatikan ketika memilih syarikat untuk pemindahan lapangan terbang.

Pemindahan lapangan terbang adalah perkhidmatan yang digunakan dalam industri pelancongan. Merujuk kepada tetamu yang menjemput dari Hotel atau ke lapangan terbang dan meninggalkan mereka ke hotel.

havalimani transferinde kullanilan araclar

Siapa yang Boleh Melakukan Pemindahan Lapangan Terbang?

Ejen pelancongan yang bergabung dengan Tursaba boleh membuat pemindahan lapangan terbang. Sekiranya anda akan pergi dari satu bandar ke bandar lain, dokumen D2 yang diperoleh dari Lebuhraya juga diperlukan. Kami mengesyorkan agar anda meminta kepada syarikat bahawa anda telah menerima sertifikat D2 dan Tursab. Sebagai GMNGRUP, kami mempunyai dokumen-dokumen ini.

Türkiye Seyahat Acentaları Birliği Tursab Logosu          Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Logosu 


Apakah alat yang mesti ada?

Kenderaan mesti mempunyai 9 + 1, iaitu 10 tempat duduk dengan pemandu. Sebagai pilihan, kenderaan mungkin mempunyai partisi pertengahan yang terputus dari pemandu. Bahagian perantaraan ini juga memberi peluang untuk melakukan perjalanan sesuai dengan jarak sosial antara pemandu dan penumpang terhadap koronavirus, yang kami sangat merasakan pengaruhnya. Oleh kerana penyangga berfungsi sebagai kumpulan antara pemandu dan penumpang, virus ini berkesan untuk memutuskan hubungan antara penumpang dan pemandu.

Vip Mersedes Vito


Ia juga boleh menjadi TV dalam penyangga. Tv ini mungkin dipasang pada Apple Tv atau platform lain. Alat yang terdapat di Netflix Youtube juga ada. Beberapa kenderaan boleh didapati di Internet.

Apakah pemacu yang mesti ada?

 Laporan psikoteknik mendahului antara ciri yang harus ada pada pemandu yang bekerja dalam pelancongan. Laporan psikoteknik adalah bahawa kesihatan mental dan badan yang diperlukan bagi pemandu untuk menjalankan tugasnya sebagai pemandu adalah baik. Dan dokumen ini diambil dari organisasi yang diberi kuasa oleh Kementerian Kesihatan.

Havalimanı Transferi

Pada masa yang sama, pemandu mesti mempunyai sijil src untuk pengangkutan penumpang.

Ciri lain yang harus ada pada pemandu yang bekerja di bidang pelancongan adalah bahawa ia diinsuranskan oleh Syarikat. Sudah tentu, kita mendengar bahawa ada yang tidak mengatakan ada yang tidak.

GMNGRUP mempunyai kandungan ini.